Course Outline
소개
- Microsoft Office Suite 개요
- 인터페이스와 주요 기능 이해
- 효율성과 생산성을 위한 모범 사례
- 파일 관리: 저장, 공유 및 협업
Microsoft Word: 문서 생성 및 서식 지정
- 문서 만들기, 편집 및 서식 지정
- 스타일 및 테마 작업
- 표, 이미지, 차트 삽입
- 머리글, 바닥글 및 페이지 번호 매기기
- 검토 도구: 변경 사항 추적, 댓글 및 맞춤법 검사
Microsoft Excel: Data Management 및 분석
- 스프레드시트 만들기 및 서식 지정
- 기본 공식 및 함수
- 정렬, 필터링 및 조건부 서식
- 차트와 그래프 만들기 및 분석
- 피벗 테이블 소개
Microsoft PowerPoint: 효과적인 프레젠테이션
- 슬라이드 만들기 및 디자인하기
- 텍스트, 이미지 및 멀티미디어 작업
- 전환 및 애니메이션 사용
- 매력적인 프레젠테이션을 위한 모범 사례
- 슬라이드 발표 및 공유
Collaboration 및 클라우드 통합
- 클라우드 스토리지에 OneDrive 사용
- 실시간 협업 및 공유
- Microsoft Office 온라인 대 데스크톱 버전
요약 및 다음 단계
Requirements
- Windows 또는 macOS 운영 체제에 대한 지식
청중
- 사무실 전문가
- 행정 직원
- Business 사용자
- 교육자
- Microsoft Office를 사용하여 생산성을 향상시키고자 하는 사람
회원 평가 (5)
Adam was very knowledgeable and had a great layout.
Corey Reis - Lockheed Martin
Course - Advanced Slide Design in PowerPoint
이미지 형식 및 템플릿에 관한 몇 가지 작은 요령 - 매우 유용합니다 :)
Natalia Wawrzyniak - Akademia Morska w Szczecinie
Course - Advanced MS PowerPoint
Machine Translated
There was a good amount of information for the time of training. Also the trainer was very engaged with the group, especially when people were having troubles or asking questions. It was very nice of him to offer help in case of future ideas.
Aleksander Jarecki - Amazon Development Center Poland Sp. z o.o.
Course - Visual Basic for Applications (VBA) in Excel (intermediate level)
I enjoyed the Excel sheets provided having the exercises with examples. This meant that if Tamil was held up helping other people, I could crack on with the next parts.
Luke Pontin
Course - Data and Analytics - from the ground up
Training agenda was well thought out.