Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Course Outline
소개
Adaptive OfficeConnect 기능 개요
- 플러그인 기능
- Adaptive Insights와의 통합
- 적응형 보고
Adaptive OfficeConnect 시작하기
- 설치
- 계정 설정
- 사용자 인터페이스 및 옵션
Adaptive OfficeConnect를 사용한 보고
- MS와의 통합 Excel
- 새 통합 문서 작성(설정 및 속성)
- 보고 요소 유형 및 동작
통합 문서에서 데이터 구성
- 보고서 요소 추가
- 데이터 필터링
- 검토 탭
적응형에서 데이터 검색
- 적응형 셀 표시
- 데이터 새로 고침
- 요소 업데이트
MS에서 프레젠테이션 만들기 PowerPoint
- PowerPoint용 OfficeConnect 탐색
- 테이블과 차트 연결하기
- 명명된 범위
- 링크 업데이트 및 연결 끊기
MS Word에서 Adaptive OfficeConnect 사용
- Word용 OfficeConnect 탐색
- 단어 서술에서 테이블과 값 연결
- 링크 및 적응형 데이터 관리
- 명명된 범위
Adaptive Insights에 데이터 공유
- 보고서 업로드(개인 또는 공유)
- 라이브러리 유지 및 배포
요약 및 결론
Requirements
- Microsoft Office에 대한 경험
- 금융 관련 경험
- 스프레드시트 작업 경험
청중
- 최종 사용자
- 금융 전문가
7 Hours
회원 평가 (2)
The clarity gained on how to build reports within OfficeConnect in Excel & learning how to create interactive dashboards were my favorite pieces of this training.
Patrick Fennell - Milwaukee Brewers Baseball Club, LP
Course - Adaptive OfficeConnect
Dashboards and walking through the exercises together along with extra detail on navigation tips and tricks not covered in the exercise.